vineri, 13 aprilie 2012

Sa nu va fie frica sa intrebati

        "Intrebarea moarte nu are"
        De multe ori aveti probleme la calculator ,telefon ,un anume program si nu stiti ce sa faceti asa ca renuntati in a mai incerca sa rezolvati acea problema.
        Desi sunt o multime de forumuri si site-uri dispuse sa va ajute, voi ezitati sa interbati de frica sa nu va faceti de ras.
       Acest motiv "sa nu va faceti de ras" este unul care nu ar trebui sa existe pentru ca nimeni nu sa nascut invatat.
       De exemplu eu acum 6 luni am trecut brusc pe linux mai exact pe Ubuntu renuntand complet la windows (motivele sunt multe ,daca vreti sa le aflati dati un search pe blog) si ca orice incepator pe linux nu stiam mare lucru noroc cu ubuntu care este user frendly si strictul necesar poti sa il faci (net,muzica,poze,mess ,editare text etc).Deci ce am facut ca sa ma "imprietenesc"cu ubuntu mi-am facut cont pe Forumul Ubuntu romania unde sunt o multime de oameni dispusi sa ajute fara sa ceara nimic inapoi pur si simplu o fac de placere asa ca ori de cate ori am avut o problema am intrebat si am primit nu unu ci mai multe variante de rezolvare a acelei probleme.Acum pot sa spun ca ma descurc pe ubuntu si chiar pot sa ajut pe cei nou veniti in familia linux raspunzand la randu meu pe forum la probleme asemanatoare cu a mea sau chiar o problema noua si asta doar fiindca nu mia fost frica sa intreb cand am avut nevoie.

        Sper ca acest exemplu sa va determine sa intrebati atunci cand nu stiti ceva fie ca e o problema simpla sau una mai dificila. Fiind atat de multi utilizatori de internet este imposibil ca cineva sa nu fi avut vreodata o problema ca a ta a sau macar asemanatoare ,asa ca intreaba poate rezolvarea e mai simpla decat crezi.
        Nu aveti idee cat de multe puteti invata daca intrebati zicand dupa aceea "ce simplu era eu de ce nu m-am gandit la ea" cel putin mie mi-sa intamplat.
        Am scris acest articol pentru ca am niste prieteni care ori de cate ori au o problema renunta foarte usor si stiu ca mai sunt ca ei motiv pentru care am sperat ca scriind acest articol sa "intrebati"
        Acum vad ca acei prieteni incep sa intrebe dar nu pe forumuri asa cum i-am sfatuit ci pe mine nu ca m-ar deranja dar eu le cam rezol singur fara ca ei sa invete ceva si atunci nu am rezolvat nimic scopul era sa si fac sa invete sa se descurce singuri pe viitor.
        Sa intrebati ,acest lucru chiar va recomand sa il faceti pe acest blog o sa va ajut cu cea mai mare placere  unde stiu ,iar unde nu stiu am sa ma interesez intens pana am sa rezolv sau va recomand niste siteuri sau forumuri cu oameni mai priceputi decat mine.
       Va astept la rubrica de comentari sa continuam dezbaterea pe aceasta tema ,unde puteti scrie si eventualele nemultumiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...