duminică, 1 noiembrie 2020

Montare bara de tractiuni pe perete

                Fiind mare amator de sport si desi merg la sala am decis sa imi achizitionez si sa montez in apartament o bara de tractiuni.
                 La o scurta cautare pe google am descoperit ca sunt mai multe modele fapt care m-a pus in incurcatura.
                 A trebuit sa iau in calcul mai multe aspect printre care: locul in care am sa o montez, spatiul disponibil, exerciitile pe care am sa le fac, tipul materialelor folosite la constructia blocului si pretul.
                 Dupa ce analiza sa incheiat si am stabilit modelul am inceput sa caut site-uri care comercilalizeaza astfel de produse. 
                 Prima data am cautat pe emag am gasit un model care era vandut de un partener la pretul de 129 lei plus 25 lei curierul, curiozitatea m-a facut sa caut produsul si pe site-ul partenerului si nu mica mi-a fost surprinderea cand am descoperit ca acelas produs este comercilalizat la pretul de 119,99 lei plus 20 lei curierul , o economie de 15 lei , interesant.
                 Modelul ales este unul care se monteaza pe perete, am ales asa datorita dimensiunilor reduse si a ce vreau eu sa fac. 
                 Am comandat produsul sambata seara si l-am primit marti dupa-amiaza. 
                Am facut rost de o bormasina cu percutie un burghiu de beton si o cheie fixa. Imediat ce a ajuns , locul fiind deja stabilit am masurat, am stabilit locul unde am sa dau gaurile, am introdus diblurile incluse in pachet dupa care am montat bara, dar din pacate din cauza diblurilor de proasta calitate si a zidului de la apartament, bara se smulgea din perete cand era exercitata o presiune asupra acesteia. 
                A doua zi m-am sfatuit cu mai multi prieteni si am stabilit sa schimb diblurile cu altele mai de calitate, am cumparat astfel de dibluri si cand am ajuns acasa am inceput sa montez noile dibluri, dar nu am reusit intrucat gaurile din partea superioara a placii s-au nimerit in grinda de beton a blocului si am ajuns la fier fapt care m-a impiedicat sa dau gaurile la o adancime optima. Vazand acestea am renuntat sa mai montez bara, dar dupa o ora mi-a venit ideea sa mut bara mai jos am dat gaurile necesare si am reusit sa o montez in asa mod incat sa imi sustina propria greutate. 
                Acum de fiecare data cand trec pe langa ea fac cateva exercitii. Imi va fi mult mai utila cand nu voi mai putea ajunge la sala, dar chiar si asa este foarte utila intr-o casa.
                 Dupa toata munca am ramas cu niste gauri in plus si o crapatura de toata frumusetea aspecte care vor fi remediate in viitorul apropiat.







    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...