duminică, 20 august 2017

Si eu unde mai urmaresc pe Bayern Munchen?

            Inca din 2006 campionatul Germaniei Bundesliga era transmis in Romania de Eurosport 2, insa la finalul sezonului 2016-2017 a expirat contractul, ce nu au reusit sa il reinnoieasca si astfel am ramas noi fara posibilitatea de a urmari unul din cele mai atractive campionate.
            Din comunicatul celor de la Eurosport acestia au adus in discutie ca incearca sa ofere o gama variata de programe si ca pe Eurosport 1 putem urmari in varianta SD campionatul din Anglia dar asta doar meciurile de sambata si luni, cele de duminica fiind transmise de Dolce Sport.
            Ce fac eu care sunt un fan Bayern Munchen, unde il mai urmaresc? Stiu ca pe unele situri de pariuri se poate urmari live meciul, dar fara un comentariu nu este ok. Imi placea cand era transmis de Eurosport 2 asta si din cauza faptului ca au cei mai buni comentatori din Roamania.
            Imi mai ramane Liga Campionilor transmisa de Dolce Sport, doar aici mai pot sa ma bucur de echipa mea.
            Sper ca sezonul urmator, sau chiar si acesta sa se mai poata face ceva si telespectatori din Roamania sa se poata bucura in continuare de Bundesliga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...