miercuri, 7 iunie 2017

Impresii satatiunea Ranca

                    Statiunea Ranca situata pe Transalpina, este o zona ale carei peisaje te lasa fara cuvinte, sa vezi varfuri inpadurite, nori deasupra capului, aici nor si ploaie iar la 200 de metri soare este ceva special. Locurile de cazare sunt nenumarate si pentru toate buzunarele. Eu am ales pensiunea ingrid facand rezervare cu o saptamana in urma pe Booking.com datorita uini discount.
                   Pensiunea este superba, este curata, are parcare, este supravegheata video, este internet wi-fi, camerele sunt spatioase si cu bun gust mobilate si doate, eu am avut noroc de o camera cu balcon de unde se pot vedea peisajele, si drumul Transalpina pana in varf. 
                   Staiunea in sine este cam pitoreascan nu prea intanlnesi lume, magazine nu prea sunt si daca sunt nu au prea au multa marfa, drumul poate si mai bun si lipsesc indicatoare cu ce poti vedea si face in statiune. Insa am observat multe cabane si pensiuni la vanzare, dar si multe pesiuni in constructie unde se lucra de zor. 
                   Pe varful Transalpinei am gasit si zapada precum si un indicator pe care scria ca drumul este inchis intre orele 20:00-07:00. 

                  A doua zi, norocosi cum suntem noi am avut parte de o dimineata foarte insorita si astfel am avut ocazia sa vedem si noi munti, sa traversam si sa jungem in cel mai inalt punct al Transalpinei, sa facem niste poze superbe ale imprejurimilor.
Am si mancat la statiune in doua locuri diferite si sincer sa fiu desi mncarea este ok pretul nu este la fel de ok, preturile practicate sunt foarte mari. 
                 Am avut parte si de o intamplare la pranz cand un reporter PRO TV ne-a luat un interviu despre ce poti sa faci aici si ce ti-ai dori sa vezi.
                 Statiunea Ranca pe timp de vara cam plictisitoare, daca nu ai parte de o zi insorita sa poti face poze si sa vezi peisaje nu ai ce face, dupa mine in prezent Ranca este doar pentru o zi si asa cum am spus si celor de la PRO TV ar fi nevoi de niste investiti in zone de agrement dotate cu piscina, tiroliana, trasee, parapanta precum si parcuri pentru copii.
                 Sper ca pe viitor sa se remedieze aceste probleme pentru ca as revenii cu mare placere, numai pentru peisaje.
                 Maine urmeaza plecarea, traversarea intregii Transalpinei, vizitarea a doua baraje, urmand ca intoarcerea spre casa sa o facem pe valea Oltului.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...