sâmbătă, 3 iunie 2017

Best Player KODI

         De cateva zile testez si folosesc cu succes playerul KODI pentru a viziona filme online, si pot spune ca este cel mai bun player folosit de mine vreodata, calitatea filmelor este foarte buna, gasesti surse pentru format SD, 720p, 1080p, filme care se incarca foarte repede si nu se blocheaza pe parcursul vizionari.
          Am folosit si popcorn time insa acesta mi se pare mai bun si mai rapid, ce avea in plus era posibilitatea de a trimite continutul pe chromecast, dar probabil pe viitor si Kodi va oferi aceasta posibilitate.
          Se poate folosi pe toate platformele, windows, linux, ios, andoroid si altele. Ce folosesc este suplimentul Exodus care este complet are toate filmele si serialele.
          Nu am sa fac un tutorial depre cum se instaleaza si cum se configureaza pentru a face ce am spus eu mai sus, dar am sa va pun link-uri cu locul de descarcare precum si cu tutorialele care pe mine m-au ajutat foarte mult.
          Descarcati de aici
          Urmariti tutorialele astea: 1, 2, 3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...