sâmbătă, 7 aprilie 2012

Schimbare logo/banner

         Cum a evoluta logo-ul si banner-ul la mine.
         Dupa multe idei si incercari cred ca in sfarsiit am ajuns la final si aici ma refer la logo ,dar si la banner.
          Cei care au vizitat frecvent blogul au observat diferite incercari.
         Ideiile au fost multe,dar pe foaia de hartie este mai simplu ,si cum eu nu sunt foarte experimentat in utilizarea programelor de editare photo am incercat sa ma limitez la ce stiu si pot sa fac.
         Am vrut ceva simplu si usor de retinut pentru ca cei care citesc acest blog sa il recunoasca usor.
         Am parcurs mai multe etape.
Banner-ul a inceput asa

apoi asa


apoi

apoi

si in final asa

        Logo-ul a parcurs si el mai multe etape





           Toate acestea au fost facute de mine cu ajutorul programului Gimp pe sistemul de operare Ubuntu 11.10. Gimp este un program gratis foarte bun ofera multe optiuni pe care le ofera si Adobe Photoshop.  
            Pentu cei care doresc acest proram pot sa il descarce de aici are versiuni pentru linux, windows,Mac os.
           La rubrica de comentarii puteti sa spuneti daca va place rezultatul final sau de ce nu vreunul dintre ele.
           Daca aveti blog si nu stiti cum se poate schimba logo si banner-ul la rubrica de comentarii ma puteti intreba.
           Deasemenea puteti veni chiar cu idei ,dar care sa poata fi usor realizabile pe calculator,sau daca sunteti experimentati in utilizarea unor programe de editare photo puteti sa il executati chiar voi si mi-l trimiteti pe email.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...