vineri, 9 martie 2012

Ghid achizitie PC maxim 4000 lei

                Configuratie Intel
          Asa cum am promis in articolul trecut am sa configurez un sistem puternic in limita a 4000 lei este un pret mare ,dar este o investitie pentru cel putin 5-6 ani.
          Este un sistem pentru cei pasionati de jocurile  cu cerintele cele mai mari.
          Ce voi achizitiona sunt componete de ultima generatie de la intel si ansamblul compatibil cu acesta.
          Voi folosi aceleasi magazin emag datorita filtrelor pe care le are, voi lua urmatoarele componente:placa de baza, procesor, memorie ram, HDD,placa video, carcasa si sursa.
          Sa incepem:
1.Placa de baza Gigabyte Z68X-UD3P-B3, Socket 1155    pret 704 lei;
2.Procesor Intel® CoreTM i7 2700K SandyBridge, 3500MHz, 8MB, socket 1155, Box pret 1509 lei;
3.Memorie Kingston 8GB 1600MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (kit of 2) pret 254 lei;
4.HDD Hitachi Deskstar 7K1000 1TB, 7200rpm, 32MB, SATA3 pret 429 lei;
5.Placa video Gigabyte nVidia GeForce GTX550, 1024MB, GDDR5, 192bit, HDMI, DVI, PCI-E pret 604 lei;
6.Carcasa RAIDMAX ALTAS RMX-ALT, Neagra pret 171 lei;
7.Sursa Antec BasiqPower BP550 PLUS EC, 550W pret 339 lei
           In total 4016 lei am depasit putin dar nu conteza ne-am atins scopul am configurat un sistem foarte puternic care va duce ani buni de acum inainte cele mai noi jocuri aparute.
           Nu cred ca mai trebuie sa ii faceti update-uri in urmatori ani
           Din configuratia facuta eu as alege o carcasa mai buna ,dar asta este ce sa putut lua in limita de pret avuta.
           Va astept la rubrica de comentarii pentru a discuta articolul.

2 comentarii:

  1. La aceasta configuratie, daca ai folosi sistemul de operare Linux, cum s-ar comporta?

    RăspundețiȘtergere
  2. la aceasta configuratie sistemul ar fi foarte fluid:timp de bootare f mic, aplicatiile s-ar deschide instant etc... dar daca vrei sa achizitionezi o astfel de configuratie te sfatuiesc sa cumperi noua generatie de la intel cea pe IVY BRIDGE.

    RăspundețiȘtergere

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...