duminică, 26 februarie 2012

MWC 2012 - Barcelona


         Mobile World Congress din Barcelona cel mai mare targ de prezentarii de noutatii in sfera "mobile"  dar si cea softwere.

         Anul acesta va avea loc la Barcelona intre 27 februarie si 1 martie .
         Sunt asteptate o multime  de noutati printre care :primele smartphone-uri cu procesor quad core, o noua tentativa din parte unor companii pe care in mod normal nu le asociezi cu aceste domenii si anume panasonic, fujitsu etc.
          Superlativele congresului vor fi:
1.Windows 8 consumer preview (pe 29 februarie).
2.Noutatile de la HTC si anume htc one x (primul smartphone quad core), one e, one s;
3 LG optimus 4X HD primul smartphone quad core;
4.Sony ar pute prezenta un smartphone cu windows la bord , dar si o consola cu procesor quad core.
         Desi mult asteptatul samsung galaxy sIII (asta nu inseamna ca nu va veni cu alte premiere) nu isi va face aparitia si nici Apple nu va fi prezent targul se anunta a fi un succes datorita celorlalte companii rivale.
         Un smartphone cu un aspect pe care eu il astept de foarte mult timp se vede la orizon si anume samsung galaxy B (din poza va veti da seama ce am vrut sa zic) se zvoneste ca va avea procesor quad core.

          Pe tot parcursul congresului am sa va prezint noutatile, in spaecil windows 8 pe care am sa-l instalez imediat ce apare.
          Va astept la rubrica de comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...