sâmbătă, 13 aprilie 2019

Update laptop cu bani putini!!!


        In iarna anului 2016 am achizitionat un laptop Asus de pe un magazin online autohton cu urmatoarea configuratie: CPU Intel i3 5010u de 2.1 Ghz, placa video integrata Intel HD Graphics 5500 si dedicata Nvidia 920M, HDD 500 GB si 4 GB RAM cu un display HD.
        Pe el am instalat Windows 10 si m-am inscris in programul Windows insider schimband astfel versiunile de window foarte des.
        Pentru ce il foloseam eu se descurca decent, neavand probleme cu el.
        In octombrie 2016 am mai achizitionat 4 GB memorie RAM pentru a-i da un boost, rezultatul fiind multumitor, pentru ca in noiembrie 2017 sa cedeze HDD-ul fapt pentru care l-am trimis in garantie, HDD-ul fiind inlocuit, am reinstalat windows-ul 10 si totul a revenit la normal.

        In afara de internet, yotube si muzica nu prea era folosit asta pana in vara lui 2018 cand s-a lansat Asphalt 9 care "m-a prins" jucand-ul si in prezent.
        Pentru ca observam ca in joc se misca nu multumitor am decis in ianuarie 2019 sa fac o investitie si anume sa achizitionez un SSD pe care sa il montez cu un adaptor caddy in locul unde ar fi trebuit sa fie DVD-RW. Am mers la un magazin in oras si am luat cele doua produse necesare pe care le-am montat la un service PC, toata afacerea a constat aproximativ 180 de lei.
       Avand SSD-ul de 120 de GB montat in laptop tot ce mai aveam de facut era sa mut windows-ul de pe HDD pe SSD acest lucru l-am facut foarte usor cu ajutorul unui program gratuit descarcat de pe internet si anume EaseUS Todo Backup Free 11.5. Cu acest program am clonat windows-ul de pe HDD dupa din bios am ales sa booteze de pe SSD.
        Rezultatul acestei miscari s-a vazut imediat, laptopul a prins viata, am lasat pe SSD doar windowsul si programele principale restul ramanand pe HDD.
        Totul se misca mai repede, se incarca totul mai repede pana si bateria tine mai mult desi are 3 ani si jocul Asphalt 9 se vede mai bine putand umbla la setari si trecand la un nivel grafic mai ridicat.
        Cu 180 de lei am reusit sa ii lungesc viata laptopului meu , cred eu cu inca 2 ani, destul de buna afacerea.
        Daca si voi sunteti in situatia mea indiferent daca aveti laptop sau PC nu ezitati sa faceti acest pas cu un plus de RAM si un SSD creste performanta sistemului creste si va scuteste momentan de o investitie mare intr-un sistem nou de peste 2000 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...