vineri, 9 iunie 2017

Semnal Orange, chiar si in munti

                Recent am fost in vacanta prin muntii Romaniei si chiar si pe varfuri am avut semnal la elefon, reteaua folosita fiind orange. Am avut chiar si semnal pentru internet, avand viteze de H+. Zona in care am testat a fost Ranca si Transalpina.
               Pe Transalpina am avut semnal chiar si la cota 2145m, si chiar si pe vaiile impadurite. In statiunea Voineasa am avut chiar si semnal 4G. In convorbiriile avute discutia se auzea foarte clar. Se pare ca este adevarata reclama lor cu acoperire 100% 4G in mediul urban, si din ce am vazut acoperire 100% cel putin pentru a putea vorbi daca nu si semnal de internet la viteze decente in restul tarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...