luni, 20 februarie 2012

Configurare Yahoo messenger

        Asa cum am promis in articolul trecut am sa va arat cum sa configuratii yahoo messenger cel mai folosit client de mesagerie.
        Multi dintre voi  il aveti instalat ,dar fara nicio modificare doar default. Desi este cel mai folosit program pentru chat multi nu au fost interesati sa-l configureze dupa bunul plac.
        Tocmai de aceea m-am gandit sa va arat trucuri precum: indepartarea reclamei , activarea multimess, sa nu mai primim pop-up cand cineva isi schimba status-ul etc.
        Pe multi poate nu deranjeaza ,dar eu dupa ce instalez messenger-ul primul lucru pe care il fac este sa indepartez reclama acest  lucru se face cu ajutorul unui mic programel numit  "AbrLite " pe care il puteti lua de  aici.

        Pentru a indeparta reclama doar bifati prima casuta  "remove main messenger advert" dati Apply options si gata, dar fiti atenti ca la calea pe care o vedeti in poza (cea cu verde) sa indice locul unde il aveti voi instalat mess-ul.

         Pentru a activa multimessul vom lua un nic programel numit "Ad Banner Remover Plus " pe care il puteti lua de aici :
         Pentru a activa multimess-ul doar bifati casuta "enable multiple instance of yahoo messenger" dati Apply options si gata (puteti indeparta reclama si cu ajutorul acestui program).

 
         Acum am sa va arat o setare pentru a nu mai primi pop-up cand cineva isi schimba status-ul,este relativ simplu tot ce trebuie sa faceti este sa urmaticalea urmatoare: dati clic pe Actualizari apoi Personalizari yahoo actualizari dupa se va deschide o fereastara iar acolo voi veti debifa tot dati ok si gata.
         In continuare am sa va arat cum va puteti schimba fontul, dimensiunea fontului culoarea etc, urmati calea : Messenger apoi Preferences  apoi Apperance  apoi Change font and colours si gata.
        Tema se schimba foarte usor dati pe punctuletul de langa meniul ferestrei (minimizare-maximizare-close) si alegeti tema dorita.
        Pentru cei mai avansati am sa va arat cum puteti schimba melodiile de la messenger si anume cea de la buzz, cea care se aude cand intra cineva etc , dar mai inainte de a face asta trebuie sa alegeti niste melodi si sa taiati din ele o portiunne care va place acest lucru il puteti face cu "free trim mp3" despare care am vorbit in articoluo trecut.Dupa ce ati facut asta copiati melodiiele taiate in folderul yahoo messenger din  partitia "C" sectiunea music.
        Urmatii calea: Messenger apoi Preferences apoi Sound acolo alegeti pentru ce actiune vreti (sing-in,sing-out, buzz etc) melodia preferata.
        Cam atat am avut sa va arat va astept la rubrica de comentari pentru lamuririi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evolutia Porsche 911 in imagini

Eu sunt un fan al marcii Porsche, in special al autoturismelor in doua usi de la acestia. Desi design-ul emblematicului Porsche 911 nu a s...